Viime viikonlopun vietimme jälleen Tampereen ja Rauman suunnalla näyttelemässä. Lauantaina oli ohjelmassa ryhmänäyttely Tampereella ja sunnuntaina kaikkien rotujen näyttely Raumalla. Tulokset olivat taas oikein hyviä, vaikka vieläkin se viimeinen SERTi antaa itseään odottaa...

Tampereella Rambo AVK1 ERI PU2 VASERT ja Romeo PEK1, KP, ROP-pentu

Raumalla Rambo AVK2 ERI ja Romeo PEK1, KP, ROP-pentu

Romeolla oli helppoa kun ei ollut kilpailijoita, mutta kiva silti, että menestyi. :o) Rambonkin saavutukseen olen tosi tyytyväinen, vaikka toki harmittaa tuo SERTin ohi meno... ERI on meille kuitenkin jo voitto. Arvostelut löytyvät sivusta.

Viikonlopun tärkein anti oli kuitenkin mökillä vietetty päivä ja yö.

Mökki

Pihamaa

Maisema

Poijjaat

Romeokin väsäsi reissussa ensimmäisen oman pajupillinsä!

Toki ohjelmaan kuului mieletöntä juoksentelua....

....ja lisää juoksentelua...

....josta aiheutuu jano.

Mahtui iltaan myös Makkaranpaisto-episodi. Kuvatodisteita:

"Nam, kyllä maistuis mullekin...."

"Nuuuuuh! Tuosta ne on lähtöisin kyllä...."

"Ohhoh, ai mä olenkin kamerassa. Ei tässä mitään sen kummempaa, katselen vaan..."

"Äh, turha kai yrittää narrata. Tää on nyt mun!"

"Karkuun!!"

Hmmm...

"Hei anna mäkin nuolen sitä!" "Mä ensin!"

"Perhanan penikka! Se oli mun!" "Läl läl lää!"

"Voittajan on helppo hymyillä.... Hehee!"