Piipahdettiin Rambon kanssa kehässäkin taas pitkästä aikaa. Pikkasen oli jännitys päällä, kun viimeisin saavutus oli HYLätty... Uroksia oli koko näyttelyssä vain viisi; kolme junioria ja kaksi avointa.

Rambolla meni juoksemiset ja seisomiset hienosti, mutta sitten tuli taas jännityksen paikka; kopelointi. Olen ottanut hieman uuden asennon siihen tilanteeseen eli laitan Rambon seisomaan ja itse menen kyykkyyn laittaen toisen jalan etutassujen taa, jolloin pakitus on vaikeaa ja sitten hihnasta ja kaulanahasta kiinni. Olen myös yrittänyt opettaa Ramboa rentoutumaan tilanteessa harjoittelemalla tuttujen kanssa ja käyttämällä sanaa "Näytä!". Harjoittelusta onkin ollut apua! Rambo näytti hienosti hampaat ja antoi kopeloida pään. Toki kehuin myös koko ajan ja syötin nakkia. Keskikropan ja takapään kohdalla alkoi hieman jännittää ja nojasi minuun, mutta ei yrittänyt yhtään pakittaa tai rimpuilla. Loistohomma! Häntä oli kyllä hieman koipien välissä, mutta entiseen verrattuna upea suoritus! Vielä kun tuomarikin oli oikeasti aika pelottava... Minustakin. :o) Olin niin ylpeä Rambon suorituksesta, että! Sitten vain seistiinkin komeana tuomarin edessä.

Tuloksena oli kuitenkin vain H... Olin jo ehtinyt asennoitua parempaan kun olin niin iloinen tuosta kopeloinnin onnistumisesta, mutta hieno suoritus tuokin. Tuomari sanoi, että H tuli vain siitä, että väisti niin reilusti (?!), mä olin ihan suu auki; sehän meni meillä niin hienosti! Mutta arvostelu oli oikein mieluinen ja muutenkin olin todella tyytyväinen. Erittäin hyvä reissu! Arvostely löytyy sivusta. Ja viidestä uroksesta kaksi sai ERIn ja kolme Hn, että siihenkin nähden ihan jees.

Rambo ja ROP Nemo.

Hampaiden esittely. Kuva: Milla Syvänen.

Nyt vähän jänskättää, pakko nojata... Kuva: Milla Syvänen.

Nakkikaan ei meinannut kelvata, kun miehisiin paikkoihin oltiin menossa... :o) Kuva: Milla Syvänen.

Kuva: Milla Syvänen.

Loppuun vähän tällainen taiteellisempi kuva... Heh... :o)